Tytuł: | “Dlaczego mam płacić za Wasze błędy?” - Rodzaje trudnych klientów w projektach IT i sposoby radzenia sobie z nimi |
Kod: | Soft-practices-client |
Kategoria: | Kompetencje miękkie |
Forma: | warsztaty |
Czas trwania: | opcja online: 3x6h lub opcja stacjonarna: 2x8h |
Odbiorcy: | kierownicy projektów, liderzy zespołów, Product Owners, liderzy techniczni, management, Scrum Masters |
Zapisy: |
Indywidualne zamówienie i dopasowanie dla grupy. |
Logistyka: |
W siedzibie klienta lub w innym dowolnym miejscu. |
Jednym z największych wyzwań Project Managera w IT jest kontakt z wymagającym, trudnym czy wręcz agresywnym klientem, który podważa kompetencje i rolę PM’a i próbuje wymóc na nim korzystne dla siebie zmiany w zakresie czy budżecie projektu.
Nie ważne czy Twoim klientem jest twórca start up’u z USA, przedstawiciel sektora bankowego czy klient korporacyjny - w każdej relacji pojawiają się sytuacje trudne, które wymagają eskalacji i specjalnych środków zaradczych. Nie wspominając o Twojej frustracji i stresie.
Szkolenie ma na celu wyposażenie Project Managerów w wiedzę, narzędzia i umiejętności pozwalające na budowanie swojej relacji z klientami w sposób konstruktywny prowadzący do skutecznego osiągania celów projektowych przy jednoczesnym zadowoleniu klienta oraz zespołu projektowego.
Poznaj ekspertów, którzy mogą poprowadzić Twoje szkolenie.
Idea renesansowej pracowni - Bottegi zakłada nieustanną pracę jej członków i dzielenie się jej wynikami.
Artykuł poświęcony tematyce rozwoju kompetencji w modelu Dreyfus.Tekst opublikowany w Software Developer's Journal 02/2010
Większość swoich sukcesów w pracy i nauce uważasz za przypadek? Swoją pozycję najwyraźniej osiągnąłeś jedynie dzięki łutowi szczęścia? Twoi współpracownicy ewidentnie mają lepsze kwalifikacje niż ty? Boisz się, że kiedyś ktoś odkryje, że w rzeczywistości jesteś niekompetentny? Syndrom Oszusta: czy dotyczy także Ciebie? Czym właściwie jest ten syndrom? Czym się objawia oraz jak sobie z nim radzić?
Różnice w komunikacji pomiędzy IT a biznesem. Modele komunikacji.
Jak zaplanować i przeprowadzić prezentację. Rady od programisty dla programistów.
Jak to jest, że na openspace czujesz się jak Thor a wchodząc na spotkanie z zarządem jak mały chłopczyk?
Czy zakup drogiego garnituru pomógłby Ci czy może chodzi o coś więcej?
Jako stadne ssaki, ludzie podlegają ogromnej ilości subtelnych procesów społecznych. Nie zdajemy sobie zwykle z nich sprawy, ale wpływają one bardzo mocno na nasze zachowanie, układy w zespole czy pozycje w grupie.
Ten wykład to wprowadzenie do tematyki gier statusowych - sygnałów dominacji i uległości, które wszyscy stosujemy, na które wszyscy reagujemy, ale których niemal nikt świadomie nie dostrzega.
Jakie to sygnały? Jak wpływają na ludzi? Jak się ich uczymy? A przede wszystkim jak je świadomie stosować?