Efektywne Negocjacje i Mediacje

Kod: Soft-practices-negotiate
Kategoria: Kompetencje miękkie
Forma: Na żywo lub on-line (z pewnymi modyfikacjami programu)
Czas trwania: 2 dni
Odbiorcy: admini, hr, DevOps, architekci, developerzy, testerzy, Product Owners, Scrum Masters, analitycy, management
Zapisy: Indywidualne zamówienie i dopasowanie dla grupy.
Logistyka: W siedzibie klienta lub w innym dowolnym miejscu.

Umiejętność negocjacji terminów, zakresu projektów czy szczegółowych warunków współpracy staje się coraz bardziej istotną kompetencją we współczesnym IT.

Podobnie jak zdolność efektywnego prowadzenia mediacji i rozwiązywania konfliktów technicznych i interpersonalnych w zespole czy między zespołem i klientem. Niestety, większość team i tech leaderów nie została przygotowana do efektywnego radzenia sobie z tego typu wyzwaniami.

To szkolenie ma na celu uzupełnienie takiej luki kompetencyjnej, wykształcenie kompetencji skutecznego prowadzenia negocjacji, zwiększenie świadomości uczestników w zakresie strategii negocjacyjnych i zachowań stosowanych przez innych negocjatorów.

Wyróżniki szkolenia

  • Komunikacja z klientem i negocjacja szczegółów projektu
  • Kluczowa umiejętność product ownera
  • Istotny zasób team leadera i tech leadera

Program Szkolenia

Program jest ramą w jakiej możemy się poruszać merytorycznie - program dla konkretnego szkolenia dedykowanego ustalamy z grupą na podstawie analizy przed-szkoleniowej.

  1. Istota negocjacji
  2. Skuteczne przygotowanie do negocjacji
    1. BATNA i koszta alternatywne
    2. Negocjacje jedno i wielowymiarowe
    3. Rola emocji w negocjacjach
  3. Bariery w negocjacjach i metody obchodzenia barier
    1. Najpopularniejsze strategie negocjacyjne: win-win, win-loose, pozycyjne, itp.
    2. Rola negocjacji w relacji między firmami
    3. Dylemat więźnia – teoria gier i jej przełożenie na negocjacje
    4. Techniki wpływu w negocjacjach
    5. Praktyczny trening strategii i kompetencji negocjacyjnych
    6. Wykorzystanie gier statusowych w negocjacjach
    7. Wykorzystanie procesów interpersonalnych w negocjacjach.
  4. Techniki redukcji stresu w negocjacjach
  5. Forma negocjacji (osobiste, telefoniczne, itp.), a możliwe rozwiązania negocjacyjne
  6. Techniki mediacji i sytuacje mediacyjne
  7. Specyfika negocjacji w IT


Pobierz program w formacie PDF

Trenerzy

Poznaj ekspertów, którzy mogą poprowadzić Twoje szkolenie.

Materiały związane ze szkoleniem

Idea renesansowej pracowni - Bottegi zakłada nieustanną pracę jej członków i dzielenie się jej wynikami.

Zamów szkolenie

Imię i nazwisko:
Firma:
E-mail:
Nr tel:
Temat:
Wiadomość:

Jeżeli preferujesz osobisty kontakt to zawsze możesz zadzwonić.

Iwona Sobótka

Koordynatorka szkoleń


Wyrażam zgodę na przetwarzania danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych w związku z wysłaniem zapytania przez formularz kontaktowy.

Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne do przetworzenia zapytania. Zastałem/am poinformowany/na, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawienia, żądania zaprzestania ich przetwarzania.

Administratorem danych osobowych jest Bottega IT Minds, ul. Jana Sawy 2, 20-632 Lublin.


Klauzula informacyjna