Efektywne Negocjacje i Mediacje

Kod: Soft-practices-negotiate
Kategoria: Kompetencje miękkie
Forma: Na żywo lub on-line (z pewnymi modyfikacjami programu)
Czas trwania: 2 dni
Odbiorcy: testerzy, Scrum Masters, developerzy, Product Owners, DevOps, analitycy, hr, admini, management, architekci
Zapisy: Indywidualne zamówienie i dopasowanie dla grupy.
Logistyka: W siedzibie klienta lub w innym dowolnym miejscu.

Umiejętność negocjacji terminów, zakresu projektów czy szczegółowych warunków współpracy staje się coraz bardziej istotną kompetencją we współczesnym IT.

Podobnie jak zdolność efektywnego prowadzenia mediacji i rozwiązywania konfliktów technicznych i interpersonalnych w zespole czy między zespołem i klientem. Niestety, większość team i tech leaderów nie została przygotowana do efektywnego radzenia sobie z tego typu wyzwaniami.

To szkolenie ma na celu uzupełnienie takiej luki kompetencyjnej, wykształcenie kompetencji skutecznego prowadzenia negocjacji, zwiększenie świadomości uczestników w zakresie strategii negocjacyjnych i zachowań stosowanych przez innych negocjatorów.

Wyróżniki szkolenia

  • Komunikacja z klientem i negocjacja szczegółów projektu
  • Kluczowa umiejętność product ownera
  • Istotny zasób team leadera i tech leadera

Program Szkolenia

Program jest ramą w jakiej możemy się poruszać merytorycznie - program dla konkretnego szkolenia dedykowanego ustalamy z grupą na podstawie analizy przed-szkoleniowej.

  1. Istota negocjacji
  2. Skuteczne przygotowanie do negocjacji
    1. BATNA i koszta alternatywne
    2. Negocjacje jedno i wielowymiarowe
    3. Rola emocji w negocjacjach
  3. Bariery w negocjacjach i metody obchodzenia barier
    1. Najpopularniejsze strategie negocjacyjne: win-win, win-loose, pozycyjne, itp.
    2. Rola negocjacji w relacji między firmami
    3. Dylemat więźnia – teoria gier i jej przełożenie na negocjacje
    4. Techniki wpływu w negocjacjach
    5. Praktyczny trening strategii i kompetencji negocjacyjnych
    6. Wykorzystanie gier statusowych w negocjacjach
    7. Wykorzystanie procesów interpersonalnych w negocjacjach.
  4. Techniki redukcji stresu w negocjacjach
  5. Forma negocjacji (osobiste, telefoniczne, itp.), a możliwe rozwiązania negocjacyjne
  6. Techniki mediacji i sytuacje mediacyjne
  7. Specyfika negocjacji w IT


Pobierz program w formacie PDF

Trenerzy

Poznaj ekspertów, którzy mogą poprowadzić Twoje szkolenie.

Materiały związane ze szkoleniem

Idea renesansowej pracowni - Bottegi zakłada nieustanną pracę jej członków i dzielenie się jej wynikami.

Zamów szkolenie

Imię i nazwisko:
Firma:
E-mail:
Nr tel:
Temat:
Wiadomość:

Jeżeli preferujesz osobisty kontakt to zawsze możesz zadzwonić.

Iwona Sobótka

Koordynatorka szkoleń


Twoje dane osobowe przetwarzamy, aby udzielić odpowiedzi na Twoje pytanie. Administratorem Twoich danych osobowych jest Bottega It Minds Sławomir Sobótka. Przysługuje Ci prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo dostępu do danych, prawo żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych znajdują się TUTAJ.