Tytuł: | Efektywne Negocjacje i Mediacje |
Kod: | Soft-practices-negotiate |
Kategoria: | Kompetencje miękkie |
Forma: | Na żywo lub on-line (z pewnymi modyfikacjami programu) |
Czas trwania: | 2 dni |
Odbiorcy: | developerzy, hr, DevOps, architekci, testerzy, management, admini, analitycy, Scrum Masters, Product Owners |
Zapisy: |
Indywidualne zamówienie i dopasowanie dla grupy. |
Logistyka: |
W siedzibie klienta lub w innym dowolnym miejscu. |
Umiejętność negocjacji terminów, zakresu projektów czy szczegółowych warunków współpracy staje się coraz bardziej istotną kompetencją we współczesnym IT.
Podobnie jak zdolność efektywnego prowadzenia mediacji i rozwiązywania konfliktów technicznych i interpersonalnych w zespole czy między zespołem i klientem. Niestety, większość team i tech leaderów nie została przygotowana do efektywnego radzenia sobie z tego typu wyzwaniami.
To szkolenie ma na celu uzupełnienie takiej luki kompetencyjnej, wykształcenie kompetencji skutecznego prowadzenia negocjacji, zwiększenie świadomości uczestników w zakresie strategii negocjacyjnych i zachowań stosowanych przez innych negocjatorów.
Poznaj ekspertów, którzy mogą poprowadzić Twoje szkolenie.
Idea renesansowej pracowni - Bottegi zakłada nieustanną pracę jej członków i dzielenie się jej wynikami.
Artykuł poświęcony tematyce rozwoju kompetencji w modelu Dreyfus.Tekst opublikowany w Software Developer's Journal 02/2010
Większość swoich sukcesów w pracy i nauce uważasz za przypadek? Swoją pozycję najwyraźniej osiągnąłeś jedynie dzięki łutowi szczęścia? Twoi współpracownicy ewidentnie mają lepsze kwalifikacje niż ty? Boisz się, że kiedyś ktoś odkryje, że w rzeczywistości jesteś niekompetentny? Syndrom Oszusta: czy dotyczy także Ciebie? Czym właściwie jest ten syndrom? Czym się objawia oraz jak sobie z nim radzić?
Miało być tak pięknie... Podczas sesji Event Stormingu przykleiliśmy kilkaset kolorowych karteczek, zrobiliśmy im zdjęcie/screenshota i wrzuciliśmy na twittera i linkedin, przybiliśmy sobie piątki a po roku nasze mikroserwisy i lambdy pływają w sosie bolognese.
Co poszło nie tak? Jak mogliśmy znowu przeoczyć Single Source of Truth i wprowadzić kilkanaście Single Point of Failure? Najtrudniejsze w programowaniu są umiejętności miękkie.
Podczas prezentacji dowiesz się:
- jak zadawać pytania, które nie sugerują odpowiedzi
- jak formułować typowe pytania techniczne tak aby adresowały problemy biznesowe
- jak zaadaptować swój interfejs do interfejsu osoby o zupełnie innej historii edukacji
- czyli jak rozpoznawać preferencje kognitywne rozmówców i się do nich dopasowywać
Różnice w komunikacji pomiędzy IT a biznesem. Modele komunikacji.
Autor Bottega: |
|
Powiązane szkolenia dedykowane: |
Jak prowadzić odważne rozmowy: warsztaty z informacji zwrotnej Praktyczne techniki przygotowania oraz prowadzenia prezentacji |
Powiązane szkolenia otwarte: |
Jak prowadzić odważne rozmowy: warsztaty z informacji zwrotnej |
Jak zaplanować i przeprowadzić prezentację. Rady od programisty dla programistów.
Autor Bottega: |
|
Powiązane szkolenia dedykowane: |
Jak prowadzić odważne rozmowy: warsztaty z informacji zwrotnej Praktyczne techniki przygotowania oraz prowadzenia prezentacji |
Powiązane szkolenia otwarte: |
Jak prowadzić odważne rozmowy: warsztaty z informacji zwrotnej |
Jak to jest, że na openspace czujesz się jak Thor a wchodząc na spotkanie z zarządem jak mały chłopczyk?
Czy zakup drogiego garnituru pomógłby Ci czy może chodzi o coś więcej?
Jako stadne ssaki, ludzie podlegają ogromnej ilości subtelnych procesów społecznych. Nie zdajemy sobie zwykle z nich sprawy, ale wpływają one bardzo mocno na nasze zachowanie, układy w zespole czy pozycje w grupie.
Ten wykład to wprowadzenie do tematyki gier statusowych - sygnałów dominacji i uległości, które wszyscy stosujemy, na które wszyscy reagujemy, ale których niemal nikt świadomie nie dostrzega.
Jakie to sygnały? Jak wpływają na ludzi? Jak się ich uczymy? A przede wszystkim jak je świadomie stosować?
Autor Bottega: |
|
Powiązane szkolenia dedykowane: |
Jak prowadzić odważne rozmowy: warsztaty z informacji zwrotnej Praktyczne techniki przygotowania oraz prowadzenia prezentacji |
Powiązane szkolenia otwarte: |
Jak prowadzić odważne rozmowy: warsztaty z informacji zwrotnej |