Tytuł: | Nić porozumienia: komunikacja z trudnym klientem |
Kod: | Soft-practices-klient |
Kategoria: | Kompetencje miękkie |
Forma: | 50% wykłady / 50% warsztaty |
Czas trwania: | 2 dni |
Zapisy: |
Indywidualne zamówienie i dopasowanie dla grupy. |
Logistyka: |
W siedzibie klienta lub w innym dowolnym miejscu. |
Szkolenie „Nić porozumienia” wykorzystuje najważniejsze osiągnięcia psychologii, antropologii i ekonomii behawioralnej, w połączeniu z technikami sprzedażowymi i aktorskimi dla wypracowania kompetencji z zakresu kontaktów z trudnymi klientami.
Uczestnicy szkolenia będą mieli okazję przeanalizować i doświadczyć szeregu sytuacji związanych z kontaktami z tzw. trudnym klientem. Zrozumieją genezę takich sytuacji i uświadomią sobie, że większość „trudnych” sytuacji nie jest konsekwencją charakteru klienta, a błędów, niedopatrzeń i niewystarczającej sprawności w uprzedniej komunikacji. Dzięki temu nauczą się nie tylko radzić sobie z bieżącymi problemami z trudnymi klientami, ale również zmniejszać szanse na pojawianie się takich klientów w przyszłości.
W trakcie szkolenia przedstawiony zostanie szereg narzędzi i technik wspierających skuteczność w codziennej pracy, omówimy ich ograniczenia i dopasujemy do bezpośrednich potrzeb Państwa firmy. W zależności od tych potrzeb możliwe jest dopasowanie zakresu i stopnia zaawansowania programu, od jednodniowego wprowadzenia do kilku dni zaawansowanej i głębokiej eksploracji tematu.
Poznaj ekspertów, którzy mogą poprowadzić Twoje szkolenie.
Idea renesansowej pracowni - Bottegi zakłada nieustanną pracę jej członków i dzielenie się jej wynikami.
Artykuł poświęcony tematyce rozwoju kompetencji w modelu Dreyfus.Tekst opublikowany w Software Developer's Journal 02/2010
Większość swoich sukcesów w pracy i nauce uważasz za przypadek? Swoją pozycję najwyraźniej osiągnąłeś jedynie dzięki łutowi szczęścia? Twoi współpracownicy ewidentnie mają lepsze kwalifikacje niż ty? Boisz się, że kiedyś ktoś odkryje, że w rzeczywistości jesteś niekompetentny? Syndrom Oszusta: czy dotyczy także Ciebie? Czym właściwie jest ten syndrom? Czym się objawia oraz jak sobie z nim radzić?
Miało być tak pięknie... Podczas sesji Event Stormingu przykleiliśmy kilkaset kolorowych karteczek, zrobiliśmy im zdjęcie/screenshota i wrzuciliśmy na twittera i linkedin, przybiliśmy sobie piątki a po roku nasze mikroserwisy i lambdy pływają w sosie bolognese.
Co poszło nie tak? Jak mogliśmy znowu przeoczyć Single Source of Truth i wprowadzić kilkanaście Single Point of Failure? Najtrudniejsze w programowaniu są umiejętności miękkie.
Podczas prezentacji dowiesz się:
- jak zadawać pytania, które nie sugerują odpowiedzi
- jak formułować typowe pytania techniczne tak aby adresowały problemy biznesowe
- jak zaadaptować swój interfejs do interfejsu osoby o zupełnie innej historii edukacji
- czyli jak rozpoznawać preferencje kognitywne rozmówców i się do nich dopasowywać
Różnice w komunikacji pomiędzy IT a biznesem. Modele komunikacji.
Autor Bottega: |
|
Powiązane szkolenia dedykowane: |
Jak prowadzić odważne rozmowy: warsztaty z informacji zwrotnej Praktyczne techniki przygotowania oraz prowadzenia prezentacji |
Powiązane szkolenia otwarte: |
Jak prowadzić odważne rozmowy: warsztaty z informacji zwrotnej |
Jak zaplanować i przeprowadzić prezentację. Rady od programisty dla programistów.
Autor Bottega: |
|
Powiązane szkolenia dedykowane: |
Jak prowadzić odważne rozmowy: warsztaty z informacji zwrotnej Praktyczne techniki przygotowania oraz prowadzenia prezentacji |
Powiązane szkolenia otwarte: |
Jak prowadzić odważne rozmowy: warsztaty z informacji zwrotnej |
Jak to jest, że na openspace czujesz się jak Thor a wchodząc na spotkanie z zarządem jak mały chłopczyk?
Czy zakup drogiego garnituru pomógłby Ci czy może chodzi o coś więcej?
Jako stadne ssaki, ludzie podlegają ogromnej ilości subtelnych procesów społecznych. Nie zdajemy sobie zwykle z nich sprawy, ale wpływają one bardzo mocno na nasze zachowanie, układy w zespole czy pozycje w grupie.
Ten wykład to wprowadzenie do tematyki gier statusowych - sygnałów dominacji i uległości, które wszyscy stosujemy, na które wszyscy reagujemy, ale których niemal nikt świadomie nie dostrzega.
Jakie to sygnały? Jak wpływają na ludzi? Jak się ich uczymy? A przede wszystkim jak je świadomie stosować?
Autor Bottega: |
|
Powiązane szkolenia dedykowane: |
Jak prowadzić odważne rozmowy: warsztaty z informacji zwrotnej Praktyczne techniki przygotowania oraz prowadzenia prezentacji |
Powiązane szkolenia otwarte: |
Jak prowadzić odważne rozmowy: warsztaty z informacji zwrotnej |