Jak mówić, aby inni nas słuchali i jak słuchać, aby inni do nas mówili

Tytuł: Jak mówić, aby inni nas słuchali i jak słuchać, aby inni do nas mówili
Kod: Soft-practices-communication
Kategoria: Kompetencje miękkie
Forma: 30% wykłady / 70% warsztaty
Czas trwania: 1 dzień
Odbiorcy: liderzy zespołów, liderzy techniczni
Zapisy: Indywidualne zamówienie i dopasowanie dla grupy.
Logistyka: W siedzibie klienta lub w innym dowolnym miejscu.

Szkolenie “Jak mówić, aby inni nas słuchali i jak słuchać, aby inni do nas mówili." ma na celu naukę i zrozumienie różnych stylów komunikacji oraz umiejętność elastycznego dostosowywania się do preferencji komunikacyjnych innych osób.

Podczas szkolenia uczestnicy zdobędą wiedzę na temat stylów komunikacji i zachowań oraz nauczą się praktycznych technik komunikacyjnych dla różnych stylów.

Program Szkolenia

Program jest ramą w jakiej możemy się poruszać merytorycznie - program dla konkretnego szkolenia dedykowanego ustalamy z grupą na podstawie analizy przed-szkoleniowej.

  1. Blok 1:
  2. Blok 2: Dopasowanie komunikacji


Pobierz program w formacie PDF

Trenerzy

Poznaj ekspertów, którzy mogą poprowadzić Twoje szkolenie.

Materiały związane ze szkoleniem

Idea renesansowej pracowni - Bottegi zakłada nieustanną pracę jej członków i dzielenie się jej wynikami.

Zamów szkolenie

Imię i nazwisko:
Firma:
E-mail:
Nr tel:
Temat:
Wiadomość:

Jeżeli preferujesz osobisty kontakt to zawsze możesz zadzwonić.

Iwona Sobótka

Koordynatorka szkoleń


Twoje dane osobowe przetwarzamy, aby udzielić odpowiedzi na Twoje pytanie. Administratorem Twoich danych osobowych jest Bottega It Minds Sławomir Sobótka. Przysługuje Ci prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo dostępu do danych, prawo żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych znajdują się TUTAJ.