Product Management

Kod: prod-mng
Kategoria: Agile Software Development
Forma: 20% wykłady / 80% warsztaty
Czas trwania: 1 dzień
Odbiorcy: Scrum Masters, Product Owners, analitycy, management
Zapisy: Indywidualne zamówienie i dopasowanie dla grupy.
Logistyka: W siedzibie klienta lub w innym dowolnym miejscu.

Szkolenie skierowane do Product Ownerów, Analityków Biznesowych, Deweloperów a także Project Managerów transformujących się do roli Product Ownera/Product Managera.

Szczególny nacisk warsztatu kładziony jest na umiejętność zarządzania zakresem projektu/produktu, zawieranie kompromisów z interesariuszami (Klient/Biznes/Technologia), oraz realne mierzenie osiągnięć (a nie tylko prędkości) i formułowanie kamieni milowych, które przekładają się na cele biznesowe.

Dowiesz się:

  • Jak pracować z przerośniętym Backlogiem złożonym z mało wartościowych wymagań
  • Jak angażować konkurujących ze sobą interesariuszy
  • Jak monitorować prace by przekładały się na cele biznesowe
  • Jak dzielić „Niepodzielne Story”

Wyróżniki szkolenia

  • Koncentrujemy się na wypracowaniu nawyków pracy mądrej i skutecznej, a nie tylko „zwyczajnie” ciężkiej
  • Podczas szkolenia przypominamy jak wielki odsetek funkcjonalności dostarczanych przez gigantów IT na rynek, nie jest używany. Tym samym, jak dużo pieniędzy i czasu traci się na jego rozwój a następnie utrzymanie. Pokazujemy, w jaki sposób identyfikować funkcjonalności, które warto rozwijać, oraz jak monitorować czy zmierzamy we właściwym kierunku
  • Trener pracujący codziennie z klientami w otoczeniu legacy i przerośniętej strukturze organizacyjnej, posiadający doświadczenie w sprowadzaniu dyskusji na płaszczyznę merytoryki i celów biznesowych (nie politycznych)

Program Szkolenia

Program jest ramą w jakiej możemy się poruszać merytorycznie - program dla konkretnego szkolenia dedykowanego ustalamy z grupą na podstawie analizy przed-szkoleniowej.

  1. Wprowadzenie do case study i legacy backlogu składającego się z nieprzydatnych historii
    1. Ćwiczenie: przygotowanie planu naprawczego
    2. Ćwiczenie: argumentacja planu
  2. Teoria – jak prowadzić dyskusję ze spierającymi się sponsorami. Wprowadzenie do hierarchicznego backlogu
    1. Ćwiczenie: znajdowanie zmian zachowania (impaktów)
  3. Impact mapping – porównanie planów naprawczych ze względu na szansę realizacji celów biznesowych
    1. Ćwiczenie: wyznaczanie kroków milowych i monitorowanie postępu na bazie innych informacji niż tylko prędkość
    2. Ćwiczenie: dzielenie „niepodzielnych story”
  4. Podsumowanie – wybór wartościowych story i ułożenie strategii realizacji (User Story Mapping)


Pobierz program w formacie PDF

Trenerzy

Poznaj ekspertów, którzy mogą poprowadzić Twoje szkolenie.

Materiały związane ze szkoleniem

Idea renesansowej pracowni - Bottegi zakłada nieustanną pracę jej członków i dzielenie się jej wynikami.

Zamów szkolenie

Imię i nazwisko:
Firma:
E-mail:
Nr tel:
Temat:
Wiadomość:

Jeżeli preferujesz osobisty kontakt to zawsze możesz zadzwonić.

Iwona Sobótka

Koordynatorka szkoleń


Twoje dane osobowe przetwarzamy, aby udzielić odpowiedzi na Twoje pytanie. Administratorem Twoich danych osobowych jest Bottega It Minds Sławomir Sobótka. Przysługuje Ci prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo dostępu do danych, prawo żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych znajdują się TUTAJ.