Product Management

Kod: Soft-prod-mng
Kategoria: Agile i umiejętności miękkie
Forma: 20% wykłady / 80% warsztaty
Czas trwania: 1 dzień
Grupa docelowa: analitycy
Product Owners
management
Scrum Masters
Zapisy: Indywidualne zamówienie i dopasowanie dla grupy.
Logistyka: W siedzibie klienta lub w innym dowolnym miejscu.

Szkolenie skierowane do Product Ownerów, Analityków Biznesowych, Deweloperów a także Project Managerów transformujących się do roli Product Ownera/Product Managera.

Szczególny nacisk warsztatu kładziony jest na umiejętność zarządzania zakresem projektu/produktu, zawieranie kompromisów z interesariuszami (Klient/Biznes/Technologia), oraz realne mierzenie osiągnięć (a nie tylko prędkości) i formułowanie kamieni milowych, które przekładają się na cele biznesowe.

Dowiesz się:

  • Jak pracować z przerośniętym Backlogiem złożonym z mało wartościowych wymagań
  • Jak angażować konkurujących ze sobą interesariuszy
  • Jak monitorować prace by przekładały się na cele biznesowe
  • Jak dzielić „Niepodzielne Story”

Wyróżniki szkolenia

  • Koncentrujemy się na wypracowaniu nawyków pracy mądrej i skutecznej, a nie tylko „zwyczajnie” ciężkiej
  • Podczas szkolenia przypominamy jak wielki odsetek funkcjonalności dostarczanych przez gigantów IT na rynek, nie jest używany. Tym samym, jak dużo pieniędzy i czasu traci się na jego rozwój a następnie utrzymanie. Pokazujemy, w jaki sposób identyfikować funkcjonalności, które warto rozwijać, oraz jak monitorować czy zmierzamy we właściwym kierunku
  • Trener pracujący codziennie z klientami w otoczeniu legacy i przerośniętej strukturze organizacyjnej, posiadający doświadczenie w sprowadzaniu dyskusji na płaszczyznę merytoryki i celów biznesowych (nie politycznych)

Program Szkolenia

Program jest ramą w jakiej możemy się poruszać merytorycznie - program dla konkretnego szkolenia dedykowanego ustalamy z grupą na podstawie analizy przed-szkoleniowej.

  1. Wprowadzenie do case study i legacy backlogu składającego się z nieprzydatnych historii
    1. Ćwiczenie: przygotowanie planu naprawczego
    2. Ćwiczenie: argumentacja planu
  2. Teoria – jak prowadzić dyskusję ze spierającymi się sponsorami. Wprowadzenie do hierarchicznego backlogu
    1. Ćwiczenie: znajdowanie zmian zachowania (impaktów)
  3. Impact mapping – porównanie planów naprawczych ze względu na szansę realizacji celów biznesowych
    1. Ćwiczenie: wyznaczanie kroków milowych i monitorowanie postępu na bazie innych informacji niż tylko prędkość
    2. Ćwiczenie: dzielenie „niepodzielnych story”
  4. Podsumowanie – wybór wartościowych story i ułożenie strategii realizacji (User Story Mapping)


Pobierz program w formacie PDF

Trenerzy

Poznaj ekspertów, którzy mogą poprowadzić Twoje szkolenie.

Materiały związane ze szkoleniem

Idea renesansowej pracowni - Bottegi zakłada nieustanną pracę jej członków i dzielenie się jej wynikami.

Zamów szkolenie

Imię i nazwisko:
Firma:
E-mail:
Nr tel:
Temat:
Wiadomość:

Jeżeli preferujesz osobisty kontakt to zawsze możesz zadzwonić.

Iwona Sobótka

Koordynatorka szkoleń


Wyrażam zgodę na przetwarzania danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych w związku z wysłaniem zapytania przez formularz kontaktowy.

Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne do przetworzenia zapytania. Zastałem/am poinformowany/na, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawienia, żądania zaprzestania ich przetwarzania.

Administratorem danych osobowych jest Bottega IT Minds, ul. Jana Sawy 2, 20-632 Lublin.


Klauzula informacyjna