Warsztat ekspercki to coś więcej niż szkolenie. To praca w kontekście konkretnych problemów.
Tytuł: | Leadership w realiach IT. Jak stać się skutecznym liderem, z którym programiści uwielbiają pracować. |
Kod: | lead-leadership |
Kategoria: | Lider tech. i lider zespołu |
Forma: | warsztaty |
Czas trwania: | 8 x 4h |
Odbiorcy: | kierownicy projektów, liderzy techniczni, liderzy zespołów |
Zapisy: |
Indywidualne zamówienie i dopasowanie dla grupy. |
Logistyka: |
W siedzibie klienta lub w innym dowolnym miejscu. |
Szkolenie kierowane jest do osób, które przewodzą i/lub zarządzają zespołem programistów (lub osób do tego aspirujących).
Przykładowe profile: Manager Zespołu, Engineering Manager, Lider Techniczny, Team Leader. Szkolenie prowadzi dwoje trenerów: dyplomowana psycholog i trener kompetencji społecznych, oraz manager inżynierii oprogramowania z wieloletnim doświadczeniem.
Poznaj ekspertów, którzy mogą poprowadzić Twój Warsztat.
Idea renesansowej pracowni - Bottegi zakłada nieustanną pracę jej członków i dzielenie się jej wynikami.
Artykuł poświęcony tematyce rozwoju kompetencji w modelu Dreyfus.Tekst opublikowany w Software Developer's Journal 02/2010
Większość swoich sukcesów w pracy i nauce uważasz za przypadek? Swoją pozycję najwyraźniej osiągnąłeś jedynie dzięki łutowi szczęścia? Twoi współpracownicy ewidentnie mają lepsze kwalifikacje niż ty? Boisz się, że kiedyś ktoś odkryje, że w rzeczywistości jesteś niekompetentny? Syndrom Oszusta: czy dotyczy także Ciebie? Czym właściwie jest ten syndrom? Czym się objawia oraz jak sobie z nim radzić?
Miało być tak pięknie... Podczas sesji Event Stormingu przykleiliśmy kilkaset kolorowych karteczek, zrobiliśmy im zdjęcie/screenshota i wrzuciliśmy na twittera i linkedin, przybiliśmy sobie piątki a po roku nasze mikroserwisy i lambdy pływają w sosie bolognese.
Co poszło nie tak? Jak mogliśmy znowu przeoczyć Single Source of Truth i wprowadzić kilkanaście Single Point of Failure? Najtrudniejsze w programowaniu są umiejętności miękkie.
Podczas prezentacji dowiesz się:
- jak zadawać pytania, które nie sugerują odpowiedzi
- jak formułować typowe pytania techniczne tak aby adresowały problemy biznesowe
- jak zaadaptować swój interfejs do interfejsu osoby o zupełnie innej historii edukacji
- czyli jak rozpoznawać preferencje kognitywne rozmówców i się do nich dopasowywać
Zostałeś liderem lub w najbliższej przyszłości nim zostaniesz? A może masz taki cel by kiedyś się nim stać? Wczoraj byłeś kolegą, dziś jesteś szefem? Wchodzisz do zupełnie nowego zespołu jako lider? Masz za zadanie zarządzać, a Ty nie wiesz co to właściwie znaczy? Jak poradzić sobie z grupą indywidualistów? Jak zrobić z grupy ludzi zgrany zespół? Jak zbudować autorytet? Jak sprawić, żeby byli zmotywowani i zaangażowani? Chcesz się dowiedzieć co Ty możesz zrobić, na co masz wpływ? Od czego zacząć? Dam Ci krótką instrukcję obsługi, starter z którym zaczniesz swoją przygodę z przywództwem. Pokażę Ci jakie do przywództwa mają podejście najlepsi oraz powiem jaki będzie Twój pierwszy krok.