Kod: | Soft-practices-chill |
Kategoria: | Kompetencje miękkie |
Forma: | warsztaty i wykład |
Czas trwania: | 2x6h |
Odbiorcy: | developerzy, testerzy, DevOps, liderzy techniczni, architekci, analitycy, Scrum Masters, management, Product Owners, liderzy zespołów |
Zapisy: |
Indywidualne zamówienie i dopasowanie dla grupy. |
Logistyka: |
W siedzibie klienta lub w innym dowolnym miejscu. |
Nie ma chyba innego czynnika tak masowo i powszechnie wpływającego na efektywność pracy jak stres.
Według badań organizacji OSMI (Open Sourcing Mental Ilness) zajmującej się badaniem zdrowia psychicznego w firmach technologicznych w USA, aż 42% osób pracujących w sektorze technologicznym ma stwierdzone dolegliwości związane ze zdrowiem psychicznym. Dodatkowych 21 % deklaruje, że występują u nich takie dolegliwości związane z kondycją psychiczną.
Jednym z największych czynników kształtujących taki stan rzeczy jest właśnie stres. Mimo, że branża IT oferuje często dobrze płatne zlecenia oraz elastyczne modele pracy, to jednocześnie często wiąże się z trudnymi do realizacji terminami, wyśrubowanymi wymaganiami czy niedoborami kadrowymi. Do tego jeszcze pandemia, wojna, zmiany gospodarcze - wszystko to przekłada się na spadek efektywności pracy.
Możesz próbować zdobywać kolejne umiejętności techniczne czy rozwijać się w kompetencjach miękkich związanych z zarządzaniem zespołem czy komunikacją z klientem, jednak bez opanowania podstaw radzenia sobie z własnymi reakcjami psychofizycznymi w obliczu stresu będziesz wciąż sabotował swoją pracę.
Podczas szkolenia zapoznasz się z podstawową wiedzą i narzędziami pozwalającymi na skuteczne zarządzanie stresem w warunkach niepewności i w sytuacji mierzenia się z życiem w ciągłej zmianie. Jest to solidna dawka informacji i technik opartych o psychologię poznawczo-behawioralną - najlepiej zbadaną i potwierdzoną naukowo.
Program szkolenia daje praktyczne sposoby radzenia sobie ze stresem, dostosowane do sytuacji oraz uwzględniające indywidualne predyspozycje uczestników.
Poznaj ekspertów, którzy mogą poprowadzić Twoje szkolenie.
Idea renesansowej pracowni - Bottegi zakłada nieustanną pracę jej członków i dzielenie się jej wynikami.
Artykuł poświęcony tematyce rozwoju kompetencji w modelu Dreyfus.Tekst opublikowany w Software Developer's Journal 02/2010
Autor Bottega: |
|
Powiązane szkolenia otwarte: |
Kompetencje miękkie dla liderów technicznych i liderów zespołów |
Różnice w komunikacji pomiędzy IT a biznesem. Modele komunikacji.
Autor Bottega: |
|
Powiązane szkolenia dedykowane: |
Zintegrowany Zespół: usprawnienie komunikacji i współpracy w zespole Praktyczne techniki przygotowania oraz prowadzenia prezentacji |
Powiązane szkolenia otwarte: |
Kompetencje miękkie dla liderów technicznych i liderów zespołów |
Jak zaplanować i przeprowadzić prezentację. Rady od programisty dla programistów.
Autor Bottega: |
|
Powiązane szkolenia dedykowane: |
Zintegrowany Zespół: usprawnienie komunikacji i współpracy w zespole Praktyczne techniki przygotowania oraz prowadzenia prezentacji |
Powiązane szkolenia otwarte: |
Kompetencje miękkie dla liderów technicznych i liderów zespołów |
Jak to jest, że na openspace czujesz się jak Thor a wchodząc na spotkanie z zarządem jak mały chłopczyk?
Czy zakup drogiego garnituru pomógłby Ci czy może chodzi o coś więcej?
Jako stadne ssaki, ludzie podlegają ogromnej ilości subtelnych procesów społecznych. Nie zdajemy sobie zwykle z nich sprawy, ale wpływają one bardzo mocno na nasze zachowanie, układy w zespole czy pozycje w grupie.
Ten wykład to wprowadzenie do tematyki gier statusowych - sygnałów dominacji i uległości, które wszyscy stosujemy, na które wszyscy reagujemy, ale których niemal nikt świadomie nie dostrzega.
Jakie to sygnały? Jak wpływają na ludzi? Jak się ich uczymy? A przede wszystkim jak je świadomie stosować?
Autor Bottega: |
|
Powiązane szkolenia dedykowane: |
Zintegrowany Zespół: usprawnienie komunikacji i współpracy w zespole Praktyczne techniki przygotowania oraz prowadzenia prezentacji |
Powiązane szkolenia otwarte: |
Kompetencje miękkie dla liderów technicznych i liderów zespołów |