Otwarte zapisy na: CHARYTATYWNE SZKOLENIE Jak mówić, aby inni nas słuchali i jak słuchać, aby inni do nas mówili

Formuła on-line z wykorzystaniem komunikatorów video.

Tytuł: Jak mówić, aby inni nas słuchali i jak słuchać, aby inni do nas mówili
Kod: Soft-practices-communication
Kategoria: Kompetencje miękkie
Forma: 30% wykłady / 70% warsztaty
Czas trwania: 1 dzień
Prowadzący: Norbert Marek
Grupa docelowa: liderzy zespołów
liderzy techniczni
Koszt:
minimum 1000 PLN
Lokalizacja: szkolenie stacjonarne w Warszawie
Data: 21.10.2024
szkolenie charytatywne, zbieramy środki dla Josefa, który walczy z głębokim niedosłuchem https://zrzutka.pl/uslyszjosef
Zapisy do: 18.10.2024

Szkolenie “Jak mówić, aby inni nas słuchali i jak słuchać, aby inni do nas mówili." ma na celu naukę i zrozumienie różnych stylów komunikacji oraz umiejętność elastycznego dostosowywania się do preferencji komunikacyjnych innych osób.

Podczas szkolenia uczestnicy zdobędą wiedzę na temat stylów komunikacji i zachowań oraz nauczą się praktycznych technik komunikacyjnych dla różnych stylów.

Program Szkolenia

  1. Blok 1:
    1. Wprowadzenie do stylów komunikacji DISC
      1. Omówienie podstawowych założeń modelu DISC.
      2. Przedstawienie czterech głównych stylów komunikacji: Dominujący, Wpływowy, Stabilny, Skrupulatny.
      3. Wady i ograniczenia modelu DISC
    2. Rozpoznawanie, typowe cechy i zachowania dla każdego z 4 stylów komunikacji
      1. Charakterystyka cech i zachowań dla każdego ze stylów komunikacji.
      2. Nauka obserwacji i rozpoznawania cech charakterystycznych dla każdego z typów komunikacyjnych.
      3. Praktyczne ćwiczenia polegające na identyfikowaniu stylów komunikacji u innych osób.
  2. Blok 2: Dopasowanie komunikacji
    1. Dobieranie słów i modeli językowych do każdego z typów w DISC
      1. Techniki dostosowywania komunikacji werbalnej i niewerbalnej do preferencji komunikacyjnych innych osób.
      2. Uczenie się elastycznego podejścia do różnych sytuacji komunikacyjnych.
      3. Praktyczne przykłady i ćwiczenia wykorzystujące różne style komunikacji.
    2. Delegowanie zadań i unikanie błędów
      1. Jak delegować zadania do każdego z typów?
      2. 6 poziomów delegowania zadań według Harveya Shermana, a DISC
      3. Omówienie typowych


Pobierz program w formacie PDF

Trenerzy

Poznaj eksperta, który będzie poprowadzić Twoje szkolenie.

Informacje logistyczne

Szkolenie charytatywne, całość środków przeznaczona zostanie na wsparcie Josefa, który walczy z głębokim niedosłuchem.

Więcej o Josefie : https://zrzutka.pl/uslyszjosef

Warunkiem uczestnictwa jest dowód wpłaty na zrzutka.pl na rzecz Josefa

Zapisz się na szkolenie

Imię i nazwisko:
Firma:
E-mail:
Nr tel:
Temat:
Wiadomość:

Jeżeli preferujesz osobisty kontakt to zawsze możesz zadzwonić.

Iwona Sobótka

Koordynatorka szkoleń


Twoje dane osobowe przetwarzamy, aby udzielić odpowiedzi na Twoje pytanie. Administratorem Twoich danych osobowych jest Bottega It Minds Sławomir Sobótka. Przysługuje Ci prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo dostępu do danych, prawo żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych znajdują się TUTAJ.

Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną, który znajduje się TUTAJ.

Materiały związane ze szkoleniem

Idea renesansowej pracowni - Bottegi zakłada nieustanną pracę jej członków i dzielenie się jej wynikami.