Tytuł: | Zintegrowany Zespół: usprawnienie komunikacji i współpracy w zespole |
Kod: | team-kom |
Kategoria: | Zespół |
Forma: | 30% wykłady / 70% warsztaty |
Czas trwania: | 2 dni |
Odbiorcy: | developerzy, DevOps, architekci, testerzy, management, admini, analitycy, Scrum Masters, Product Owners |
Zapisy: |
Indywidualne zamówienie i dopasowanie dla grupy. |
Logistyka: |
W siedzibie klienta lub w innym dowolnym miejscu. |
Efektywniejsza kooperacja w zespole wymaga zrozumienia potrzeb, uwarunkowań i preferencji poznawczo-komunikacyjnych innych członków zespołu oraz umiejętnego dopasowana przekazu do indywidualnych potrzeb.
Bez tego łatwo o nieporozumienia, które z czasem przechodzą w konflikty albo poważne opóźnienia w realizacji projektów. Dlatego dobrze jest uzyskać „instrukcję obsługi” innych członków zespołu i skuteczniej dopasować się do potrzeb komunikacyjnych różnych osób.
Poznaj ekspertów, którzy mogą poprowadzić Twoje szkolenie.
Idea renesansowej pracowni - Bottegi zakłada nieustanną pracę jej członków i dzielenie się jej wynikami.
Artykuł poświęcony tematyce rozwoju kompetencji w modelu Dreyfus.Tekst opublikowany w Software Developer's Journal 02/2010
Większość swoich sukcesów w pracy i nauce uważasz za przypadek? Swoją pozycję najwyraźniej osiągnąłeś jedynie dzięki łutowi szczęścia? Twoi współpracownicy ewidentnie mają lepsze kwalifikacje niż ty? Boisz się, że kiedyś ktoś odkryje, że w rzeczywistości jesteś niekompetentny? Syndrom Oszusta: czy dotyczy także Ciebie? Czym właściwie jest ten syndrom? Czym się objawia oraz jak sobie z nim radzić?
Miało być tak pięknie... Podczas sesji Event Stormingu przykleiliśmy kilkaset kolorowych karteczek, zrobiliśmy im zdjęcie/screenshota i wrzuciliśmy na twittera i linkedin, przybiliśmy sobie piątki a po roku nasze mikroserwisy i lambdy pływają w sosie bolognese.
Co poszło nie tak? Jak mogliśmy znowu przeoczyć Single Source of Truth i wprowadzić kilkanaście Single Point of Failure? Najtrudniejsze w programowaniu są umiejętności miękkie.
Podczas prezentacji dowiesz się:
- jak zadawać pytania, które nie sugerują odpowiedzi
- jak formułować typowe pytania techniczne tak aby adresowały problemy biznesowe
- jak zaadaptować swój interfejs do interfejsu osoby o zupełnie innej historii edukacji
- czyli jak rozpoznawać preferencje kognitywne rozmówców i się do nich dopasowywać
Zostałeś liderem lub w najbliższej przyszłości nim zostaniesz? A może masz taki cel by kiedyś się nim stać? Wczoraj byłeś kolegą, dziś jesteś szefem? Wchodzisz do zupełnie nowego zespołu jako lider? Masz za zadanie zarządzać, a Ty nie wiesz co to właściwie znaczy? Jak poradzić sobie z grupą indywidualistów? Jak zrobić z grupy ludzi zgrany zespół? Jak zbudować autorytet? Jak sprawić, żeby byli zmotywowani i zaangażowani? Chcesz się dowiedzieć co Ty możesz zrobić, na co masz wpływ? Od czego zacząć? Dam Ci krótką instrukcję obsługi, starter z którym zaczniesz swoją przygodę z przywództwem. Pokażę Ci jakie do przywództwa mają podejście najlepsi oraz powiem jaki będzie Twój pierwszy krok.Twój zespół nie dowozi? Nie możesz powiedzieć, że działa efektywnie? Ludzie nie mówią otwarcie o problemach? Ukrywają błędy? Boją się eksperymentować? Nie udzielają się na spotkaniach? Biernie czekają na polecenia? Nie chcą dzielić się wiedzą? Co jest przyczyną tych bolączek? Co jest kluczem i sekretnym sosem skutecznego zespołu? O co zadbać, by ludzie tworzyli sprawne zespoły? Co możesz konkretnie zrobić Ty, by przyczynić się do lepszego działania swojego zespołu?
Autor Bottega: |
|
Powiązane szkolenia dedykowane: |
Zintegrowany Zespół: usprawnienie komunikacji i współpracy w zespole Od juniora do seniora - skuteczna współpraca w zespole i z klientem |
Powiązane szkolenia otwarte: |
Jak prowadzić odważne rozmowy: warsztaty z informacji zwrotnej |