Warsztat ekspercki to coś więcej niż szkolenie. To praca w kontekście konkretnych problemów.
Tytuł: | Analiza Transakcyjna dla lidera technicznego i lidera zespołu |
Kod: | starter-AT |
Kategoria: | Starter pack |
Forma: | warsztaty |
Czas trwania: | opcja online: 3x6h lub opcja stacjonarna: 2x8h |
Odbiorcy: | testerzy, analitycy, liderzy zespołów, developerzy, liderzy techniczni, architekci, DevOps, Scrum Masters |
Zapisy: |
Indywidualne zamówienie i dopasowanie dla grupy. |
Logistyka: |
W siedzibie klienta lub w innym dowolnym miejscu. |
Wiesz że komunikacja jest ważna ale nie lubisz zajmować się “nietechnicznymi” sprawami.
Masz poczucie, że szkolenia “miękkie” są nudne, często “przegadane” i nie dają praktycznych narzędzi?
Poznaj elementarne struktury, algorytmy i kody, które rządzą naszymi kontaktami z innymi. Wszystkie narzędzia komunikacyjne to pochodna kilku podstawowych zasad, których zrozumienie przeniesie Cię na “wyższy lewel” zrozumienia tego co się dzieje z Tobą i wokół Ciebie. Prosta, intuicyjna a jednocześnie strukturalna, logiczna i algorytmiczna dawka wiedzy o ukrytych mechanizmach rządzących naszymi relacjami to zestaw narzędzi, bez których nie może obejść się żaden senior developer czy projekt menadżer.
Szkolenie oparte o Teorię Analizy Transakcyjnej pozwala zrozumieć ukryte zależności między ludźmi, które są nieodłącznym elementem każdej - nawet najmniejszej interakcji między ludźmi. Zdobyta wiedza i nabyte podczas szkolenia umiejętności pozwalają uzyskać większą efektywność, skuteczność oraz satysfakcję z podejmowanych działań w zespołach roboczych, w kontaktach z klientami czy w relacjach menadżersko-pracowniczych. Szkolenie prowadzone w ciekawy i dynamiczny sposób w oparciu o materiały wideo oraz doświadczenia uczestników warsztatów.
Poznaj ekspertów, którzy mogą poprowadzić Twój Warsztat.
Idea renesansowej pracowni - Bottegi zakłada nieustanną pracę jej członków i dzielenie się jej wynikami.
Artykuł poświęcony tematyce rozwoju kompetencji w modelu Dreyfus.Tekst opublikowany w Software Developer's Journal 02/2010
Większość swoich sukcesów w pracy i nauce uważasz za przypadek? Swoją pozycję najwyraźniej osiągnąłeś jedynie dzięki łutowi szczęścia? Twoi współpracownicy ewidentnie mają lepsze kwalifikacje niż ty? Boisz się, że kiedyś ktoś odkryje, że w rzeczywistości jesteś niekompetentny? Syndrom Oszusta: czy dotyczy także Ciebie? Czym właściwie jest ten syndrom? Czym się objawia oraz jak sobie z nim radzić?