Tworzenie przenośniego kodu – Portable Class Library

Kod: NETplatform-.NET PCL
Kategoria: Platforma .NET
Forma: 50% wykłady / 50% ćwiczenia
Czas trwania: 3 dni
Grupa docelowa: developerzy
architekci
Logistyka: W siedzibie klienta lub w innym dowolnym miejscu.
Data i dokładny zakres do ustalenia podczas analizy przed-szkoleniowej.

Szkolenie ma zadanie zaznajomić słuchaczy z możliwościami tworzenia przenośnego kodu opartego o .NET Framework.

Wprowadzenie od wersji 4.0 .NET Frameworka projektu Portable Class Library umożliwiło projektowanie współdzielonego kodu dla rozwiązań opartych o .NET Framework, Silverlight, WinRT (Modern UI/Windows 8), Windows Phone, Xbox 360, a także iOS i Android z wykorzystaniem frameworka Xamarin.

Wyróżniki szkolenia

  • Wspólna baza kodu dla kilku platform
  • Łatwość utrzymania i rozwoju

Program Szkolenia

Program jest ramą w jakiej możemy się poruszać merytorycznie - program dla konkretnego szkolenia dedykowanego ustalamy z grupą na podstawie analizy przed-szkoleniowej.

  1. Wprowadzenie do koncepcji Portable Class Library
    1. Możliwości
    2. Ograniczenia
  2. Przegląd środowisk uruchomieniowych
    1. .NET Framework
    2. Silverlight
    3. aplikacje Modern UI Windows 8 i Windows Phone
    4. Xbox 360
    5. Xamarin
      1. iOS
      2. Android
  3. Użycia wzorca MVVM w celu maksymalnego reużycia kodu
    1. Projektowanie architektury
    2. Wydzielenie wspólnego kodu
    3. Kod platform-specific
  4. Projektowanie architektury dla wielu platform
    1. Portable Notepad
  5. Wieloplatfromowe biblioteki
    1. Projektowanie API
    2. Konfiguracja
    3. NuGet


Pobierz program w formacie PDF

Materiały związane ze szkoleniem

Idea renesansowej pracowni - Bottegi zakłada nieustanną pracę jej członków i dzielenie się jej wynikami.

Zapytaj o szkolenie

Imię i nazwisko:
Firma:
E-mail:
Nr tel:
Temat:
Wiadomość:

Jeżeli preferujesz osobisty kontakt to zawsze możesz zadzwonić.

Iwona Sobótka

Koordynatorka szkoleń


Wyrażam zgodę na przetwarzania danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych w związku z wysłaniem zapytania przez formularz kontaktowy.

Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne do przetworzenia zapytania. Zastałem/am poinformowany/na, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawienia, żądania zaprzestania ich przetwarzania.

Administratorem danych osobowych jest Bottega IT Minds, ul. Jana Sawy 2, 20-632 Lublin.


Klauzula informacyjna